zondag 1 september 2013

Black and White Look

Hoi allemaal, vandaag heb ik de Black and White look. Deze is heel chique en geschikt voor kantoor en speciale dagen. Kijk mee naar deze Black and White Look.




- De jurk kwam van het merk Izabel London en was teverkrijgen bij de webshop
dorothyperkins en kostte €34. ( Toen ik later op de link klikde zag ik dat hij niet meer te verkrijgen was bij die ene webshop van dernet. ) Deze mooie jurk is strak van boven en los van onder en daardoor heel erg chique.
- De tas is van het merk Witchery Esther en te verkrijgen bij de webshop: ?. Ik heb de hele tijd gezocht waar je hem kan kopen maar niet gevonden sorry. Ik weet alleen wel dat hij €54 euro kost en een tijdje niet te koop is.
- De schoenen zijn van het merk Blink Claire en kosten €49 en zijn te verkrijgen bij de webshop
pret-a-beaute en kosten € 60.00. Deze schoenen lopen super goed en maken de look heel chique.
- De armband is te verkrijgen bij debenhams en kost €14. Deze black and white armband is super mooi en staat super bij deze look.
- De hals ketting is van de Forever21 en kost zo'n rond de €8,16 ( $10.80 ). hij is zwart metaal en ziet er super uit.
- De Brow gel is van het merk Nars en is te verkrijgen bij de webshop nordstrom en kost ongeveer €17. Bij een chique look kunnen er permanente wenkbrauwen niet ontbreken.
- De lipstick is van het merk Gorgeous Cosmetics en is in de kleur Gorgeous Red. Deze lipstick kost 20,02 en te verkrijgen bij nordstrom.Deze lipstick maakt je lippen heel mooi donker rood en is zeker een aanrader.

Dit was mijn Black and White look. Wat vonden jullie ervan ?

xxx Feyza

Geen opmerkingen:

Een reactie posten