dinsdag 15 oktober 2013

Q&A #1 + sorry




Hiii, vandaag weer iets anders dan anders. Geen fashion of beauty maar een Q&A.De vragen werden gesteld via e-mail en het waren er behoorlijk veel. We konden natuurlijk niet alle vragen beantwoorden ( meeste mensen hebben we terug gemaild met het antwoord ). Hier zijn 3 vragen die wij het meest geschikt vonden ,en die het meest werden gevraagd.




Vraag 1: Waarom zijn jullie een fashion blog begonnen ?.
Ant.: Het is onze favoriete onderwerp via blogs, en er waren al super veel blogs over andere onderwerpen maar bijna niks over fashion.

Vraag 2 : Wat is jullie favoriete look ?.
Feyza: 'ik hou heel erg veel van jurken maar ook heel erg veel van shorts met een schattig topje er boven.' 'Natuurlijk draag ik in de winter meer truien met dikke broeken er onder en geen zomerjurkje.'
Kubra: 'Ik ben meer aan de stoere kant. Vindt niet altijd elk jurkje even mooi, maar het kan huis geen kwaad als ik een keertje een jurkje draag.' 'Ik vindt voorall stoere broeken heel erg gaaf.'

Vraag 3 : Kunnen jullie een keer een home tour doen ?.
Wij willen duidelijk vertellen dat deze blog geen privacy blog is. Wij willen onze prive leven niet delen op deze blog. Het is een fashion blog en willen niet alles over onszelf vertellen/laten zien.

Waarom staat er sorry in de titel ? .
Wij hebben al een lange tijd niks online gezet in deze blog en willen jullie iets meededelen.
Wij hebben het de laatste tijd veel te druk met onze schoolwerk en hebben niet altijd even veel tijd. Wij hopen dat jullie dat begrijpen en niet erg vinden.


Xxx Feyza En Kübra.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten